Kasutustingimused
1. ÜLDSÄTTED
1.1 Käesolevad reeglid on õiguslikult siduv dokument. Kui Ostja otsustab Poest kaupa osta ja täidab Reeglites sätestatud nõuded, muutuvad Reeglid Ostja ja Müüja vaheliseks ostu-müügilepinguks.
1.2 Kauplusest ostmise õigus antakse:
1.2.1 Töövõimelised füüsilised isikud alates 18. eluaastast.
1.2.2 14-18-aastased alaealised vanema nõusolekul.
1.2.3 Juriidilised isikud.
1.2.4 Kõikide ülalnimetatud isikute volitatud esindajad.
1.3 Ostja saab Poest kaupu osta alles pärast Reeglitega tutvumist ja nende täitmise kohustust. Ostja peab Reeglitega tutvuma iga ostu sooritamise ajal. Kui Ostja Reeglitega (või nende mõne osaga) ei nõustu, ei saa ta kaupa tellida. Kui Ostja esitab Poes tellimuse, loetakse, et ta on Reeglitega tutvunud, neist aru saanud ja nendega nõustunud ning kohustub neid täitma.
1.4 Enne Poe kasutamist peab Ostja tutvuma ka Privaatsuspoliitikaga, milles on välja toodud Ostja isikuandmete töötlemise ja privaatsuse peamised tingimused. Poe kasutamisega loetakse, et Ostja on Privaatsuspoliitikaga tutvunud ja nendega nõustunud.
1.5 Müüjal on õigus Reegleid muuta. Reeglite muudatused jõustuvad Poes avaldamisest. Kui Ostja jätkab Poe kasutamist pärast Reeglite muudatuste avaldamist, loetakse, et ta nõustub Reeglite muudatustega.
1.6 Kauplemistegevus Poes toimub Leedu Vabariigi territooriumilt.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1 Ostu-müügileping loetakse sõlmituks hetkest, kui Ostja, olles valinud välja ostetavad kaubad, koostanud ostukorvi, esitanud tellimuseks vajalikud andmed, tutvunud Reeglitega, vajutanud lingile “Osta”, teinud ettemaksu ning Müüja kinnitas Ostja tellimuse saates kinnitusteate (Ostja määratud meilile ja/või telefonile).
2.2 Tellimus algatatakse alles peale Ostja poolt makse laekumist.
2.3 Müüja võib olulistel põhjustel jätta Ostja tellimuse kinnitamata, näiteks kui Ostja määrab tarneaadressi, kus müüja ei taga kohaletoimetamist, Ostja ei määra tarneaadressi, Müüjal ei ole soovitud kaupa Ostja poolt ei ole Ostja Reeglitega nõustunud või muul Ostjale individuaalselt määratud põhjustel.
2.4 Ostu-müügileping loetakse täidetuks kauba üleandmisel Ostjale vastavalt Reeglitele ja Leedu Vabariigi seadustele.
3. OSTJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
3.1 Ostjal on õigus:
3.1.1 Osta Poest vastavalt Reeglitele, Müüja juhistele ja Leedu Vabariigi seadustele;
3.1.2 Ostjal-tarbijal on Tsiviilseadustiku ja käesolevate reeglite alusel õigus taganeda Poes sõlmitud ostu-müügilepingust, teatades sellest Müüjale kirjalikult hiljemalt 30 (kolmekümne) päeva jooksul. Ostja võib kvaliteetse kauba ostmisest taganeda ainult juhul, kui kaup ei ole kahjustatud, kasutatud, säilitanud oma kaubandusliku välimuse, on täielikult komplekteeritud, ei ole kokku pandud ja on originaalpakendis;
3.1.3 Defektse ja/või valesti komplekteeritud kauba tagastamine ja/või ümbervahetamine, kaubale kehtivate garantiide ärakasutamine, müüjalt kauba kvaliteedi puuduste kõrvaldamine, kauba asendamine, kauba tagastamine või olukorra lahendamine muul viisil vastastikusel kokkuleppel;
3.1.4 Kasutada muid reeglites ja/või Leedu Vabariigi seadustes sätestatud õigusi.
3.2 Ostja kohustub:
3.2.1 Tasuma kauba eest, tasuma muud kauba tellimisel märgitud maksed ning võtta vastu tellitud kaup;
3.2.2 Kontrollida kaupa kättesaamisel üle ja teavitama Müüjat saadetise kahjustustest, kauba ilmsetest defektidest või kauba mudeli või konfiguratsiooni mittevastavusest Ostja tellimusega;
3.2.3 Kontrollida, kas ostetud kaup on kvaliteetne ja teavitama sellest kohe Müüjat telefonil +37069316405 või meili teel [email protected] kõikidest märgatud kauba kvaliteedidefektidest, kauba mudeli või konfiguratsiooni lahknevustest, mida ei olnud võimalik kauba üleandmise ajal tuvastada;
3.2.4 Katma kauba tagastamise kulud;
3.2.5 Esitama täpsed kauba registreerimiseks või kohaletoimetamiseks vajalikud andmed, säilitage registreerimisandmete konfidentsiaalsus ja viivitamatult uuendage teavet, kui Ostja registreerimisandmed või tarnimiseks ja lepingu täitmiseks vajalikud andmed on muutunud. Müüja ei vastuta Ostja poolt esitatud ebaõigete andmete tagajärgede eest;
3.2.6 Mitte anda kolmandatele isikutele edasi tellimuse numbrit, tellimuse dokumente, Kaupluse salasõna või muid andmeid, mis võimaldaksid kolmandal isikul Ostja nimel kaupu ilma nende teadmata ja nõusolekuta vastu võtta;
3.2.7 Kasutama Poodi viisil, mis ei ohusta selle nõuetekohast toimimist, turvalisust, terviklikkust ega piira teiste Poe kasutamist;
3.2.8 Järgima Reeglites, Poes ja Leedu Vabariigi seadustes sätestatud nõudeid.
4. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
4.1 Müüjal on õigus:
4.1.1 Piirata või peatada Ostja võimalus poe kasutamist ilma ette teatamata, kui Ostja püüab kahjustada Poe tööd või stabiilset funktsionaalsust ja/või rikub oma kohustusi. Müüja ei vastuta sellise tegevusega Ostjale tekitatud negatiivsete tagajärgede eest;
4.1.2 Olulistel põhjustel, kui Ostja tellimust ei ole võimalik õigeaegselt ja nõuetekohaselt täita, muuta kokkuleppel Ostjaga tarnetingimusi ja -aega või tühistada tellimus, teavitades sellest Ostjat ja tagastades Ostja poolt tasutud makse;
4.1.3 Ajutiselt või lõplikult katkestada Poe tegevus, muuta Poodi või selle teatud osi, kogu või osa sisust, piirata seal sooritatavaid oste või muuta Poe veebiaadressi ilma Ostjat sellest ette teatamata. Müüja ei vastuta sellise tegevusega Ostjale tekitatud negatiivsete tagajärgede eest;
4.1.4 Muuta Reegleid, toodete hindu, ostutingimusi ja/või muid Poega seotud juhiseid, avaldades muudatused Poes.
4.2 Müüja kohustub:
4.2.1 Anda üle kaup Ostjale õigeaegselt ja nõuetekohases seisukorras;
4.2.2 Kui Müüja ei saa olulistel põhjustel kaupa Ostjale tarnida, pakkuda Ostjale analoogset või väga sarnast toodet. Kui Ostja keeldub sellist kaupa vastu võtmast, tagastama Ostja poolt tasutud summa 7 (seitsme) tööpäeva jooksul;
4.2.3 Tagama, et Ostja saaks Poodi kasutada;
4.2.4 Töötlema Ostja isikuandmeid kooskõlas kehtivate juriidiliste kohustustega. Isikuandmeid töödeldakse ulatuses ja eesmärkidel, mis on vajalikud käesolevates Reeglites nimetatud eesmärkide saavutamiseks, sealhulgas isikuandmete edastamiseks kolmandatele isikutele, nagu Müüja andmetöötlejad, õiguskaitseasutused ja teised, mis on seotud Müüja õigustatud huvidega.
5. KAUBA EEST MAKSMINE
5.1 Kaupade hinnad Poes ja/või tellimuses on märgitud eurodes (EUR) koos käibemaksuga. Kaupa müüakse Poes tellimuse vormistamise hetkel kehtivate hindadega. Kui Ostja ei nõustu Poe/tellimusel märgitud kauba hinnaga, ei saa ta tellimusega edasi minna.
5.2 Ostja saab kauba eest tasuda järgmistel viisidel:
5.2.1 Internetis pangakaardiga;
5.2.2 Elektroonilise panganduse kaudu;
5.2.3 Paysera maksesüsteemi kasutamine;
5.2.4 Sularahas või kaardiga üleandmisel või kaardiga kaubale pakiautast järgi tulles.
5.3 Ostjale esitatavad käibemaksuarved sisaldavad valitud kaupu, nende kogust, allahindlusi, lõpphinda (koos kõigi maksudega) ja muid raamatupidamisseadustes nõutud rekvisiite. Käibemaksuarved saadetakse Ostja määratud e-posti aadressile.
6. KAUBA TARNE
6.1 Kaubad tarnitakse Leedu Vabariigi territooriumil.
6.2 Ostja poolt määratud aadressile toimetavad kohaletoimetamise DPD, Venipak, või LP Express kullerid ning kohaletoimetamisele kehtivad nende tingimused.
6.3 Kaubad tarnitakse Poes määratud ajavahemike jooksul. Tarneaeg algab tellimuse kinnitusest. Tarne viibimise korral kohustub Müüja sellest Ostjat esimesel võimalusel teavitama, kasutades selleks esitatud kontaktandmeid.
6.4 Kohaletoimetamine toimub tööpäevadel kulleri tööajal.
6.5 Ostjat teavitatakse e-posti ja/või telefoni teel täpsest tarnekuupäevast ja kellaajast. Müüja ei garanteeri, et kaup tarnitakse alati Reeglites, Poes märgitud tähtaegadel või Ostjale individuaalselt, kui tellitud kaupa ei ole Müüja laos või ei saa tarnida muude asjaolude tõttu (nt eriolukorrad). , karantiin). Sellistel juhtudel võtab Müüja koheselt Ostjaga ühendust tarneprobleemide lahendamiseks.
7. LEPINGUST TAGANEMISE, KAUBA TAGASTAMISE JA VAHETUSE ÕIGUS
7.1 Ostjal-tarbijal on õigus põhjust avaldamata Poes sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda 30 (kolmekümne) päeva jooksul arvates päevast, mil Ostja või Ostja poolt määratud isik (va vedaja) on kauba kätte saanud. kaubad. Kui Ostja-tarbija tellis ühe tellimuse alusel mitu kaupa ja kaup tarnitakse eraldi, algab taganemistähtaeg viimase kauba kohaletoimetamise kuupäevast. Kui kaup tarnitakse osade või osade kaupa, algab taganemisperiood viimase osa või osamakse üleandmisest. See õigus kehtib sama lepingu alusel kõikidele kaupadele või kauba osale.
7.2 Ostja-tarbija õigus taganeda kauglepingust või väljaspool müüja ruume sõlmitud lepingust ei kehti järgmiste lepingute puhul:
7.2.1 Teenuste lepingud, mis on tarbija eelneval nõusolekul enne taganemisteate esitamist täielikult täidetud;
7.2.2 Lepingud kiiresti riknevate või lühikese säilivusajaga kaupade kohta;
7.2.3 Lepingud pitseeritud kauba kohta, mis on pärast tarnimist avamata ja tervisekaitselistel või hügieenilistel põhjustel tagastamiseks sobimatu;
7.2.4 Muud Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku artikli 6.228 lõikes 10 nimetatud lepingud.
7.3 Taganemisõiguse kasutamiseks peab Ostja teavitama Müüjat e-posti teel aadressil [email protected] või telefonil +37069316405, esitades selge taganemisavalduse ja ostu tõendavad dokumendid (käibemaksuarve, kviitung jne). Piisab, kui Ostja saadab taganemisteate enne taganemistähtaja möödumist.
7.4 Ostja peab müüjale kirjaliku taganemisteate ja muu nõutava teabe esitamisel viivitamata ja hiljemalt 30 (kolmekümne) päeva jooksul taganemisteate kuupäevast kauba tagastama Müüjale või Müüja määratud esindajale.
7.5 Ostja vastutab kauba tagastamiseks nõuetekohase pakkimise eest. Ostja kannab kauba tagastamise otsesed kulud, kui Müüja ei ole pärast taganemisteate saamist täpsustanud teisiti. Müüja ei hüvita kulutusi, mis on tekkinud Ostja poolt Müüja pakutavast odavaimast ja turvalisemast tavaviisist kallima tarneviisi valimise tõttu.
7.6 Kaup tuleb tagastada järgmisele aadressile: Savanorių pr. 176E, Vilnius, LT-03154, Leedu.
7.7 Tagastatud kauba eest raha tagastamine toimub pärast seda, kui Müüja on tagastatud kaubad kätte saanud. Tagastamine ei sisalda lisakulutusi, mis tekivad juhul, kui Ostja valis Müüja pakutust kallima kohaletoimetamise viisi. Raha tagastatakse pangaülekandega tasumiseks kasutatud kontole, kui Ostjaga ei ole kokku lepitud teisiti. Kui kaup vastab tagastamistingimustele, kantakse raha üle 7 (seitsme) tööpäeva jooksul alates tagastatava kauba kättesaamisest.
7.8 Müüjat ei loeta raha tagastamise tingimusi rikkunuks, kui Ostja süül (nt kauba tagastamisega viivitamine, saatmisandmete esitamata jätmine, kontonumbri märkimata jätmine, ebatäpsed andmed) ei ole võimalik raha tagastamist vormistada.
7.9 Muudel juhtudel peale lepingust taganemise, kui Ostja ei ole rahul kauba vormi, suuruse, värvi, mudeli või komplektsusega, aktsepteeritakse tagastusi käesolevate reeglite ja Leedu seaduste alusel. Siiski ei saa Ostja kaupa tagastada põhjustel, mis ei ole Leedu seadustes täpsustatud. Teatud kaupu ei saa tagastada (vastavalt Leedu valitsuse 22. juuli 2014. aasta otsusele nr 738).
7.10 Puudusega kauba puhul võib Ostja nõuda kauba asendamist sobivaga, hinna alandamist või raha tagastamist. Defektsete kaupade tagastamine ja ümbervahetamine toimub vastavalt käesolevatele reeglitele ja Leedu seadustele. Defektse kauba tagastamise saatmiskulud katab Müüja.
7.11 Ostja peab kauba tagastamisel järgima järgmisi tingimusi:
7.11.1 Kaup peab olema originaalpakendis, kahjustamata;
7.11.2 Kaup peab olema Ostja poolt kahjustamata;
7.11.3 Kaup peab olema kasutamata, säilitama oma kaubandusliku välimuse ning olema tervete siltide ja kaitsekiledega (see ei kehti defektse kauba kohta);
7.11.4 Kaup tuleb tagastada samas komplektis, mis kätte saadi;
7.11.5 Esitada tuleb käibemaksuarve, ostutšekk või muu ostutõend ja täidetud tagastustaotlus.
7.12 Kui tagastatav kaup on mittetäielik, kahjustatud, korrastamata või valesti pakendatud, jätab müüja endale õiguse keelduda tagastamisest ja raha tagastamisest. Sellistel juhtudel tagastab Müüja kauba Ostjale tema kulul.
7.13 Enne defektse kauba tagastamist või ümbervahetamist või kvaliteetse kauba tagastamist muudel põhjustel kui taganemine, peab Ostja ühendust võtma Müüjaga telefonil +37069316405 või e-posti teel. [email protected] tagastamise või vahetamise tingimuste kokkuleppimiseks.
8. SOODUSTUSED JA ALLAHINDLUSED
8.1 Müüja võib omal äranägemisel algatada Poes kampaaniaid või rakendada allahindlusi.
8.2 Üksikasjalikku teavet allahindluste või kampaaniate kohta esitatakse Poes konkreetse kampaania või allahindlusperioodi jooksul.
8.3 Kui Ostja ostab toote allahindlusega või reklaamkingitusega ja tagastab toote hiljem, tagastatakse Ostjale ainult toote eest tegelikult makstud summa.
8.4 Müüja jätab endale õiguse ühepoolselt ilma ette teatamata muuta või tühistada kampaaniate või allahindluste tingimusi. Kõik muudatused või tühistamised jõustuvad nende avaldamise hetkest.
9. VASTUTUS
9.1 Müüja vabaneb vastutusest, kui kahju tekib seetõttu, et Ostja ei järginud Müüja soovitusi või kohustusi, ei tutvunud Reeglite või ostutingimustega, kuigi tal oli selleks võimalus.
9.2 Süüdi olev pool hüvitab teisele poolele otsese kahju, kui seadusest ei tulene teisiti.
9.3 Müüja ei vastuta ostulepingu täitmata jätmise, kauba kohaletoimetamata jätmise või kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui see on tingitud kolmanda isiku tegevusest või Müüjast sõltumatutest asjaoludest ja seda ei saanud ette näha (vääramatu jõu sündmused). ).
9.4 Ostja vastutab registreerimis- ja ostuandmete õigsuse eest. Müüja ei vastuta tagajärgede eest, mis tulenevad Ostja poolt esitatud ebaõigetest andmetest.
10. LÕPPSÄTTED
10.1 Poes esitatav teave, sealhulgas käesolevad Reeglid, teave Müüja, pakutavate kaupade ja nende omaduste kohta, Ostja ostu-müügilepingust taganemise õiguste, Müüja tootehooldusteenuste ja garantiide kohta loetakse Ostjale edastatuks kirjutamine.
10.2 Käesolevatele reeglitele ning Ostja ja Müüja vahelisele ostu-müügilepingule kohaldatakse Leedu Vabariigi seadusi.
10.3 Müüja võib oma käesolevatest Reeglitest tulenevad õigused ja kohustused igal ajal ilma Ostja nõusolekuta või ette teatamata loovutada kolmandatele isikutele.
10.4 Ostja ja Müüja vahelised vaidlused seoses käesolevate reeglitega lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui pooled ei suuda vaidlust 30 (kolmekümne) päeva jooksul lahendada, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi seaduste kohaselt.
10.5 Ostja-tarbija võib esitada Poest ostetud toote või teenuse kohta taotluse või pretensiooni Riiklikule Tarbijaõiguste Kaitse Ametile (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel +370 5 262 67 51, faks +370 5 279 1466 , email [email protected], veebisait www.vvtat.lt) või täitke taotlusvorm elektroonilisel tarbijavaidluste lahendamise platvormil, mis on saadaval aadressil http://ec.europa.eu/odr/. Kuid vastavalt kehtivatele seadustele peab Ostja esmalt ühendust võtma Müüjaga.